Proces konsolidacji

Moderator Moderator

docStudio to aplikacja w pełni webowa służąca między innymi do budowy skonsolidowanych sprawozdań finansowych. Wdrożenie naszego rozwiązania w twojej firmie, będzie kluczowym krokiem w kierunku rozwoju i automatyzacji. Poniżej kilka najważniejszych korzyści związanych z implementacją docStudio w twojej firmie:

  • Wszystko w jednym miejscu - aplikacja jest napisana w technologii web, co znacznie ułatwia proces zbierania i weryfikacji wszystkich informacji potrzebnych do opracowania sprawozdań skonsolidowanych.

  • Współpraca to klucz - jednoczesna praca wielu użytkowników, również ze spółek zagranicznych, w procesie konsolidacji w tym samym czasie.

  • Elastyczność - łatwy i kompleksowy dostęp do informacji niezbędnych do sporządzenia sprawozdań finansowych dzięki wsparciu technologii hurtowni danych.

  • Dynamiczność - wprowadzane dane na formularze konsolidacyjne przeliczane są natychmiast, dzięki technologii in memory (wartości na sprawozdaniach skonsolidowanych przeliczane są online).

  • Personalizacja - osoba zaangażowana w proces konsolidacji ma możliwość pełnego dostosowania wyglądu aplikacji do swoich potrzeb.

Skonsolidowane sprawozdania finansowe to obowiązek, ale dzięki naszym systemom, możesz uczynić ten proces bezproblemowym i wydajnym. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.

undefined