Lider dystrybucji książek na polskim rynku, firma MATRAS korzysta z narzędzia webStudio w analizie sprzedaży oraz monitoringu finansowym.
Wdrożony przez CONSORG moduł z zakresu sprzedaży pozwala księgarniom MATRAS na bieżącą analizę, planowanie, prognozowanie i budżetowanie sprzedaży w różnych przekrojach np. pod kątem promocji, kategorii książek itp. Analiza umożliwia też planowanie liczby pracowników w poszczególnych księgarniach. Obecnie aplikacja zasilana jest danymi z ponad 170 jednostek sprzedaży.
Ponadto monitoring finansowy dostarcza firmie informacji niezbędnych do bieżącego monitorowania kosztów oraz wyników. Analiza przeprowadzona w systemie pozwala na poznanie wielkości, dynamiki i struktury kosztów i przychodów przedsiębiorstwa.
Dzięki zastosowaniu narzędzia webStudio wprowadzanie danych, zapis do bazy oraz raportowanie działają bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej.